Uppdatering

Skulle blogga igår men då funka det inte :(
Så jag får köra två dagars nu i stället.

Vet inte om det är cortisonet eller om jag bara är allmänt pigg, men vaknade iaf tidigt igår och kände mig pigg nog för att gå till jobbet. Tog sena bussen för säkerhets skull för att hinna känna efter lite mer, men det var OK så jag jobbade på förmiddan.

Idag hade jag bestämt mig för att ta det lugnt på fm och jobba eftermiddag eftersom det var avtackning sent på em för vår gamla kära metodare Sixten som går i pension. Så jag åkte in strax före lunch och klev av vid södra och passade på att göra några sen länge eftersatta ärenden på stan som jag inte hunnit med. Sen blev det jobba några timmar innan det var dags för firandet av Sixten. Det bjöds på Västerbottenost och vin, som båda intogs i snabb takt för att jag skulle hinna med bussen hem. Så jag känner mig lite dragen nu - antagligen lite cortison kvar i kroppen. Det är skoj att blanda piller och alkohol!

Fortfarande inga bilder eftersom jag inte haft tid att installera kamerans drivrutiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0