Hej igen!

Är medveten om att jag varit slö och inte bloggat på evigheters evighet. En stor orsak till detta är att min vanliga dator är paj och den jag använder nu inte kan ta emot bilder från min mobil.

Har hänt ganska ofta att när jag lagat nån tjusig mat, shoppat nåt skoj eller kanske hittat nåt av djuren i nån rolig eller gullig pose, att jag tänkt att "ah, det här måste jag lägga ut på bloggen". Men genast kommit på att det inte funkar :(

Tycker det tar lite för mycket tid att hålla på och skriva långa inlägg, som det lätt blir om man inte kan ta till bilder. Men jag ska försöka skärpa mig och åtminstone skriva nåt litet varje dag. Hellre kort än bra! Eller... hm... Och så ska jag undersöka möjligheten att få över bilder från min kamera. Den har jag ju inte med överallt, som mobben, men här hemma finns den ju iaf. Och den har sladd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0