Packning pågår

Packningen fortgår. Och that's about allt jag håller på med just nu, förutom ett och annat gästspel på jobbet. Löpningen ligger alltså nere. Lite mat har jag iaf åstadkommit (med hjälp av J). Eftersom jag är så praktiskt lagd (alt. glupsk/snål) så jag har tänkt att det kan vara bra att ha lite färdiglagat att ta till under flytten så man inte ruinerar sig på hämtmat.

Så här ser min tillvaro ut för närvarande:


Duktiga J har sett till så att vi har fått både försäkring och el. Själv tycks jag helt ha tappat förmågan att ta tag i såna där tråkiga men nödvändiga saker. Men jag tänker mycket på tapeter. Och vart jag ska placera de stora lerkrukorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0