Flytten

Har varit dåligt med inlägg ett tag. Beror på att jag dels varit fullt upptagen med flytt, dels att jag saknar uppkoppling i huset än så länge. Tyvärr har vi inte heller någon TV (trots 3 TV-apparater), nåt som håller på att göra mig vansinnig. Utan Js gamla brända avsnitt av 2½ män vet jag inte hur jag skulle stå ut.

Men nu är jag iaf tillbaka i lägenheten för att hämta det sista, och passar på att utföra mina nät-ärenden, såsom att betala räkningar. Dessutom har jag lyckats hitta SVTs sändning av herrarnas linjelopp, tjoho! Inte kul vara utan TV mitt under cykel-VM.

I fredags gick iaf de stora flyttlassen, och det var också första natten vi sov i huset. Allt har funkat bra, men ibland känns det förtvivlat - som det aldrig tar slut med prylar i lägenheten. Första natten funka också bra - förutom att jag sov lite dåligt pga att jag kände att jag ville hålla lite koll på Baffis förehavanden första natten i huset. Men det får jag rapportera om mer vid annat tillfälle.

Första lasset i bussen går iväg


Schnablar på väg!

Tyvärr har jag inga nya bilder från huset efter inflytt eftersom batteriet laddat ur mobben och laddaren har lyckats försvinna i nån av kartongerna jag panikpackade precis innan vi for. Men jag hann i alla fall ta ett par kort i fredags. På spaljén som ska vara skydd för att Baffi inte ska ramla nerför trappan. Den blev jättebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0