Ooops jag lufsar igen

Dags att prova att springa lite igen efter förkylningsuppehållet. Det blev en kort runda i ett makligt "knappt-andfådd"-tempo. Det kändes rätt bra men tiden är förståss inget att skriva hem om (hm... skriver om det gör jag ju tydligen ändå, åt vilket håll vet jag inte).  Vädret var fint och gässen har fått de mest bedårande små ulliga ungar!

Det nya målet för träningen är Åstadsloppet i mitten av augusti, och antal önskade km till dess (30-40 per vecka) har räknats om till årsniva för att kunna fortsätta räkna mha träningsdagboken på nätet.

Runda: Slussen
Tid: 28,02
Antal avklarade km idag: 4,3
Totalt avklarade km: 260

Antal km kvar till ÅSL: 440
Vikt: 61,5 (faktiskt positivt överraskad, har inte vägt mig på över en vecka och hade väntat mig 64 eller nåt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0