På banan igen

Första löpet efter förkylningen. Kändes riktigt bra så jag var övertygad om att det gått mycket snabbare än förra gången, men i stället var det en minut långsammare :( Men enligt J hade vi sämre flyt med rödlysena. Dessutom tror jag vi tappa mycket tid på de partier där det var så isigt så man bara fick tassa. Den högre vikten tillskriver jag dagens jätteportion med pasta!

Runda: Slussen
Tid: 28,15
Antal avklarade km idag: 4,5
Totalt avklarade km: 99,7

Antal km kvar till Gbg: 400,3
Vikt: 61,5


Kommentarer
Postat av: A-L

Jag tror att ni hånglar var 3:e minut, därav tiden!

2009-03-25 @ 20:35:50
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-26 @ 08:10:33
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0