Långsammare än långsammast - idag igen!

Nåja, jag hade ju bestämt mig för att ta det lugnt. Men det var jobbigt ändå, så blir det väl när man slarvar med träningen...

Dagens negativa:
1) En ihärdig motvind som helt plötsligt dök upp när jag vände av hemåt borta vid Parkhallen. Om jag vetat om den hade jag valt att springa åt ett annat håll så jag fått den i ryggen på hemvägen.
2) Blev utsatt av angrepp från en mås som envist dök mot mig om och om igen medan den skrek argt. Tyckte jag såg hur det svischade till av nåt vitt vid ett tillfälle - gav upphov till hysteriskt letande av måsskit på mig själv när jag kom hem.
3) Hade tydligen inte till fullo digesterat dagens lunch eftersom den låg kvar och skvalpade i magen som en stor, tung, håll-framkallande klump.

Dagens positiva:
1) Det var två personer som vid två helt olika tillfällen stannade i sina bilar vid övergångsställen och vinkade fram mig fast dom kunde valt att bara mosa på. Tack till er gullisar!
2) Fick en ofrivillig andningspaus (med avslagen tidtagning) då jag träffade på en av jobbets nyblivna pensionärer NisseR som varit på Fornaboda och vunnit pengar på de fyrbennta. Grattis Najse!
3) Vädret. Jag säger bara: VÄDRET! Är en njutning att vistas ute när det är så här varmt o skönt!

Runda: Parkhallen
Tid: 49,00
Antal avklarade km idag: 7
Totalt avklarade km: 288
Antal km kvar till ÅSL: 412
Vikt: Väljer att inte väga mig idag - rädd för chocken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0