Svinet

Vart dåligt med uppdateringar och det beror på att jag själv varit lite dålig, troligen pga svininfluensasprutan.

To em: Ont i leder och muskler, trött och troligen feber.

Natten to-fre... var hemsk. Först kunde jag inte somna pga att det gjorde ont i olika delar av kroppen; smalben, handleder, mage mm turades om att rista o värka. Så småningom avtog det och jag kunde somna. Bara för att vakna om och om igen av slemmig och torr hals. Varpå man måste dricka vatten. Som fick till följd att toa måste besökas för att göra 1an alla följande gånger jag vaknade.

Fredag fm: Fick hoppa över lusse-firandet på jobbet och ta sovmorgon i st. Värsta influensa-symptomen borta men troligen rätt hög feber. Eftersom jag hade lite ärenden till USÖ släpande jag mig iväg in till stan ändå. Lite trött och frusen blandat med att känna sig rätt OK.

Fredag em-kväll: började känna mig bättre, men i stället drabbades jag av ett ryggont som inte var av denna världen. Troligen resultat av alltför mkt vändande o vridande i sängen samt att jag legat o sovit i den hårda soffan. Skidskyttesprinten den em måste ha varit världens längsta tävling - visste inte var jag skulle göra av mig. Och typ 140 startande???!!! Sen på kvällen planterade jag mig i Js fåtölj när vi tittade på TV, och det var en riktig höjdare; så gott hade jag inte mått på flera dar :)

Natt fre-lö: rätt OK sömn men vaknade tidigt av att ryggen värkte, Iprenmannen fick mig dock att somna om så småningom.

Lö fm: Mår mkt bättre. Varit runt på lite andrahands-affärer (vi lider brist på några skåp bl.a.). Och när vi kom hem var jag pigg nog att städa toaletterna också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0