Premiär i skogen

Idag säsongspremiärade jag i Karlslundsspåret (för J var det all time premiär). Hade hört av min kollega Leif, som spanat i de västra skogarna i veckan, att det troligtvis kunde ligga lite packad is kvar. Och det gjorde det minsann. På några ställen kom man inte alls fram utan fick kryssa långt ute i skogen alt. glida fram över isen som en överviktig Bambi!

Förvånande nog blev tiden riktigt bra - utan de isiga partierna hade vi hamnat en bra bit under 30 min, vilket är ovanligt för mig så här tidigt på säsongen.

Runda: Karlslund 5an
Tid: 30,03
Antal avklarade km idag: 5
Totalt avklarade km: 149

Antal km kvar till Gbg: 351
Vikt: 61,5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0