Internat med jobbet

Igår och idag har min enhet varit på internat på Karmansbo herrgård. Vi har jobbat hårt med att definiera arbetsmoment och vilken personalgrupp som ska göra vad så vi kan jobba ännu mera effektivt, nåt som är speciellt viktigt nu när vi har så mycket att göra.

Det uppges spöka på stället, men jag såg då inget skrömt. Rummen var fina och jag hade en kakelugn på mitt.


Jag och min nya kollega Örjan, som var den minsta arbetsgruppen, fick äran att göra vårt grupparbete i en vacker soffgrupp där den ena soffan hade en viss likhet med Silvstedts läppar!


På kvällen blev det middag med riktigt god buffé...


Herr Nilsson köpte grappa (men det gjorde inte jag denna gång)

Kommentarer
Postat av: A-L

Najs ställe!



Hur lång är Norasjön? hukar förskräckt

2009-05-06 @ 20:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0