Är det inte det ena så är det det andra

I söndags när jag skulle springa kände jag ju mig förkyld och fick avstå. Och i förrgår efter mitt lite längre pass som gick rätt bra, så började jag känna mig jättestel i nedre ryggen. Och igår morse hade jag svårt att lyfta vänster ben när jag satt. Så jag tyckte det var säkrast att ta en vilodag även igår. Vet inte vad det beror på men troligen är det för att jag slog skinkan i dörrhandtaget i källaren när jag höll på att buffa in alla tunga påsar där. Nu börjar smärtan koncentrera sig till ett mindre område runt blåmärket jag fick.

Idag känns det dock bättre så jag passade på att ta en liten tur före lunch. Som vanligt den tiden så var det tugnt. Kände mig andfådd redan efter de första stegen. Funderade på att försöka göra lite ökningar och köra nå slags långintervaller, men det kändes alldeles för segt för det. Hade fullt upp att orka hålla en jämn fart överhuvudtaget.

Runda: Slussen
Tid: 27,56
Antal avklarade km idag: 4,3
Totalt avklarade km: 357
Antal km kvar: 643
Vikt: 62

Kommentarer
Postat av: Pelipueeeen

Änter enena sa ä dä önara söm kärringen sa när hon blödde näsblo! Fless

2009-07-22 @ 22:45:07
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0