Löpt men fortfarande ruggiga förhållanden

Med tanke på att jag behöver bli av med en massa vikt så hade jag egentligen bort sprungit drygt milen idag. Tog ju inget långpass i lördags heller. Men har inte känt mig helt fräsch och det är fortfarande kallt och eländigt ute så jag bestämde mig för att ta en lite långsam kort tur i stället. Så länge vädret är så här får jag nog nöja mig med att försöka ta mig ut ofta och kort i stället för att till punkt o pricka följa 20-v programmet. Jag har helt enkelt inte energi för nåt mer just nu.

Runda: Gustavsvik
Tid: 39,33
Antal avklarade km idag: 6
Totalt avklarade km: 80
Antal km kvar till Gbg: 420
Vikt: 62,5 kg (buäää Ledsen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0