Jävla helvetes snö

Blev ett riktigt misslyckat pass idag. Var trött redan när jag gav mig ut, har jobbat rätt länge två dar i rad. Hade jag lagt mig när jag kom hem från jobbet hade jag nog sovit inom 5 minuter! Men det var ju löpning på schemat så det var bara att plåga sig ut. Det är fortfarande riktigt ruttet väder; snö och kallt. Var menat att bli lite fartlek idag men det var nästan omöjligt eftersom underlaget var så dåligt. Man fick plumsa och springa lång omvägar - däremellan var det snorhalt. Höll på att vricka mig alt. halka och ramla flera gånger. Ploga OCH sanda tycks inte existera i Örebro. Till råga på allt hade jag världens magknip hela vägen. Har försökt börja äta portioner av samma storlek som normala människor gör, med följden att jag var skithungrig redan halv 4. Så för att orka jobba vidare var jag tvungen att trycka i mig en banan och en Mars. Kom väl lite i olag då antar jag.


Runda: Öster
Tid: 42,36
Antal avklarade km idag: 6
Totalt avklarade km: 74
Antal km kvar till Gbg: 466
Vikt: 62,5 kg (men va faan händer? jag har verkligen skärpt till mig nu, både vad gäller mat och motion och ändå fortsätter jag gå upp Ledsen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0