Strandad vitval

Idag har jag varit och badat. På en badplats i Sverige för första gången på x antal år. Jag brukar ju begränsa mina uppträden i bikini till utlandssemestrar där jag inte riskerar träffa på nån jag känner och dessutom trubba av ångestkänslorna med några drinkar innan strandskynket ryker.

Men nu har jag alltså flashat min vita, enorma kropp på en allmän badstrand inom bilavstånd från hemmet. J hade sagt att vi skulle bada i en vacker sjö som hette Unden som låg långt ute i bushen. Så jag trodde givetvis att vi skulle vara vid nån liten undanskymd tjärn så gott som folktom.

Och så när vi börjat närma oss får jag se skyltar med "Tivedsbaden". Det är alltså ett RIKTIGT bad. I anslutning till en camping. När vi parkerar möts man av en massa barn (=skrik och bollar) samt en p-automat. Parkeringsavgift ute i skogen, bara det gör ju att man blir misstänksam.

Men sjön var i alla fall väldigt fin och vi låg bra och hade en mysig dag. Jag till och med var ner i vattnet och doppa mig ett par gånger. Jag var förståss fetare än alla andra tjejer där, men jag drog glatt upp mina stora bikinitrosor över magen och smög ut till vattnet ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0