Lördagsmorgonsjogg

Insåg att jag nog inte skulle komma mig för att springa senare idag, så jag tog det direkt på morgonen. Som vanligt är man trött och utan energi så tiden blir sopig, men oj vad skönt det är att komma ut den tiden. Dels tycker jag, trots att jag är morgontrött, att det är skönt att komma upp och igång tidigt så man inte sover bort hela sin lediga dag.

Sen är det väldigt lugnt och skönt att vara ute när det inte är så många andra ute. Inga som går och lullar ivägen på trottoarer/cykelbanor, ingen bilar när man ska över gatan, inga barn som gormar i parken, inga tonåringar som ska larva sig...

Runda: Slussen
Tid: 28,27
Antal avklarade km idag: 4,3
Totalt avklarade km: 381
Antal km kvar: 619
Vikt: 62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0