Lite längre idag

Eftersom det gick så pass bra igår trots regnet provade jag på att öka ut sträckan lite idag. Och det kändes bra hela tiden. Försökte ta det lugnt och jämnt utan att stressa fram flåsframkallande tempoökningar. Och idag slapp jag regn också!

Fick bli lite arg på slutet då en gubbe höll på att köra på mig trots att jag redan var ute på övergångsstället långt innan han ens var i närheten. Är man för gammal för att kunna hålla uppsikt åt flera håll samtidigt ska man inte köra bil!

Runda: Parkhallen
Tid: 47,32
Antal avklarade km idag: 7
Totalt avklarade km: 393
Antal km kvar: 607
Vikt: Orka inte väga mig men jag tror det var 63. Eller kanske 48!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0