Karlslund - äntligen!

Den attans förkylningen har hängt i, så jag har tvingats läsa om mina kamraters framfart i spåret medan jag själv suttit på min häck och bara blivit fetare och fetare. Men idag var det dags för liten come-back. Kände mig snorig i hela huvet i morse också, så jag gick ut försiktigt genom att promenera 5an. Efter nästan 4 kilometer bestämde jag mig för att prova lite hur det skulle kännas att springa väldigt sakta. Och det kändes helt OK även om takten var löjeväckande långsam. Men det blev iaf en 3a till också. Och nu hoppas jag förkylningen är på väg bort så jag kan komma igång och röra på mig ordentligt igen.

Lugn start:


EN TIMME OCH TIO MINUTER senare (ja, det tar ju förskräckligt lång tid att gå):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0