Hellre sakta än bra

"Hellre fort än bra" sa herr Nilsson, men själv jag säger nu "hellre sakta än bra". För att komma igång med att springa regelbundet måste jag tänka på att det är helt OK att springa väldigt sakta - det viktiga är att jag tar mig ut och att jag gör det regelbundet. Den här kortaste lilla rundan orkar man ju alltid, och en halvtimme ska man så gott som alltid ha tid att sätta av. Så får det bli längre sträckor de gånger tid och ork finns!

Blev alltså nära-gång tempo idag och därmed en tid därefter.

Runda: Slussen
Tid: 29,06
Antal avklarade km idag: 4,3
Totalt avklarade km: 361
Antal km kvar: 639
Vikt: 63,5 (buäää, men börjar banta idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0