Lite snabbare i Karlslund

Idag var det tänkt att jag skulle ta ett lugnt pass för att inte stelna helt efter gårdagens 15 km. Eftersom det blåste rätt mycket fick det bli skogen idag också. Trots gårdagen och en stor lunch som gluppade i magen så kände jag redan på en gång att det kändes ganska bra. Så jag sprang på så snabbt jag kunde, utom i de 4 uppförsbackarna där jag bara tassade. Och tiden blev faktiskt riktigt bra för att vara mig! Nu får det bli en vilodag imorn, innan nytt långpass väntar på tisdag.

Runda: Karlslund 5an
Tid: 28,22
Antal avklarade km idag: 5
Totalt avklarade km: 195,5

Antal km kvar till Gbg: 304,5
Vikt: 61,5


Kommentarer
Postat av: Pelipueen

Wäääää - nu är det en löparblögg å inte en teserblögg.... mera djuuuuurrrrr....... roper jej änna börscht ifrån bynn!

Poss påddä!

2009-04-21 @ 16:29:04
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0