Kortpass

Hade planerat lite längre pass idag, men när jag kom hem kände jag att jag hade verkligen ingen lust. Kände mig inte trött eller så utan hade bara ingen lust helt enkelt. Så jag bestämde mig för ett kort pass i stället - allt är ju bättre än ingenting. Så det blev lilla rundan runt Slussen. Försökte springa på lite men tiden blev väl bara sådär. Men den här gången kunde jag iaf skylla på otur med rödljus - blev stående nere vid Harrys en bra stund på vägen hem.

Det var varmt och skönt väder och jag premiärade för säsongen i 3/4-byxor och tunna löparjackan. Jag vet att det troligen sitter bara i huvet; men man känner sig verkligen lättare (och lite snabbare!) när man inte behöver ha så mycket kläder på sig!

Den larviga positionen med lyft ben är för att ni ska kunna se att jag faktiskt har korta byxor på!

Runda: Slussen
Tid: 25,40
Antal avklarade km idag: 4,3
Totalt avklarade km: 154

Antal km kvar till Gbg: 346
Vikt: 61,5


Kommentarer
Postat av: Pelipueeeen

Mä. Trodde du intagit den posen för att kunna muäääääaaaaaa som Freddie M ja.... fless

2009-04-07 @ 21:33:47
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0