Karlslund med jobbet

Idag var det utflykt till JJR med jobbet. Jag hade förberett genom att inte äta så mycket till lunch eftersom vi skulle iväg bara nån timme efteråt. Men tydligen åt jag lite för mycket ändå för magen kändes tung hela vägen. Så det blev bara en väldigt lugn 5a.

Sen blev det fika med enheten och chefen bjöd på jättegoda pajer som hon bakat själv. Efter det hasade jag runt en 3a till, men den får inte räknas in i löpträningen eftersom jag gick delar av sträckan.



Runda: Karlslund 5
Tid: 32,11
Antal avklarade km idag: 5
Totalt avklarade km: 421
Antal km kvar: 579
Vikt: Ingen vägning pga paj i magen

Kommentarer
Postat av: A-L

Oj, vilken stilig tropp, känner ju igen nästan alla!

2009-09-04 @ 17:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0