Diorshow iconic

Var på Kicks nyss för att köpa en ny mascara för födelsedagspengarna jag fått av föräldrarna och Candy (jo, hon har också pengar tydligen). Helt inställd på att köpa favoriten Lancomes L'extreme, när jag såg att man för samma pengar kunde få en Dior-mascara PLUS ett litet av deras braiga läppglans, allt förpackat i ett litet fint fodral. Eftersom jag är en sucker för alla såna där erbjudande så slog jag givetvis till. Det hör till saken att jag vet flera som har Diorshow och är mycket nöjda med dom.

Har nu provmålat med den för första gången. Plastborste med små täta borst och den var inte kladdig som en del andra mascaror brukar vara när dom är nya, så den kommer nog att funka bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0