Med lite god vilja...

Uh, idag tog det verkligen emot att ge sig ut. Fick uppbåda all min viljekraft för att komma iväg. Dels var jag tung i magen eftersom jag ätit alldeles för mycket under dan, dels kändes benen som två tunga geléklumpar, ni vet, som dom där faten Anna Skipper brukar bära in till dom som bantat bort 7 kilo. Som bortblåsta var de sprittande benen jag hade igår och i måndags.

Trots detta blev dock tiden en av de bästa under året, så det får jag ta med mig som motivation inför kommande dagar!

Runda: Mio
Tid: 32,58
Antal avklarade km idag: 5
Totalt avklarade km: 398
Antal km kvar: 602
Vikt: Ingen vägning idag inte, då kommer jag att bryta ihop utan att komma igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0