Karlslund 10

Vet inte om man ska skratta eller gråta. Gråta för att 1.12 antagligen är den sämsta tid som nånsin gjorts av nån som brytt sig om att tajma sträckan. Skratta för att jag känner mig så himla nöjd med att överhuvudtaget ha tagit mig runt milspåret. Unnade mig bara att gå i den första lilla uppförsknyckan som kommer precis efter start.

Hade bestämt mig för att hålla ett lugnt och avslappnat tempo och helst inte bli flåsig alls. Och ur viktminskningssynpunkt ska det ju vara lika bra att springa sakta. Och för att samla kilometrar i Jogga Jorden Runt spelar det ju ingen roll alls hur sakta man rör sig!

Runda: Karlslunds milspår
Tid: 1,12,03
Antal avklarade km idag: 10
Totalt avklarade km: 408
Antal km kvar: 592
Vikt: 63


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0