Födelsedag

Idag har jag firat min 25e (typ) födelsedag. Den har som vanligt - när det gäller mig och något slags firande - gått i fetmans tecken. På lunch blev jag bjuden av snälla Pernilla på lunch på Wongs. Stor portion och supergott som vanligt. Idag dök det upp en ny trevlig bekantskap: nåt slags ångkokt degknyte med purjo, som jag givetvis var tvungen att stoppa i mig två av. Och dom var rätt skapligt mäktiga, men whatever :)

Sen blev det en liten chokladkula, också tillhandahållen av snälla Pernilla. Och sen på eftermiddag fick jag en stor glass av  min kollega Örjan, inte för att han visste att jag fyllde år, utan det var nog mer av allmän snällhet.

Och nu på kvällen kom J hit med fin present och jag tog mig ett par små smuttar av Frau Bibers kluckande present :) Och efter det hämtpizza från Planeten och starköl. YÄY!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0