Shoppingstopp - eller ej?

Hade bestämt mig för att ta ett shopping-stopp under maj. Inte av några som helst ideologiska skäl (näää, här regerar konsumtion), utan mer för att jag har brist. På pengar och plats. Men nu fick jag precis en påminnelse om att Matthew Williamson kollektionen för HM släpps 14 maj. I alla butiker, nåt som skulle kunna tyda på att man inte behöver köa 4 timmar och slåss för att få åt sig ett plagg, nåt som jag aldrig skulle orka göra, hur mycket jag än vill ha det.

Har precis den där pucciga rivierakänslan som jag blir besatt av så fort solen tittar fram på våren. Ser mig själv insvept i dessa underbara tyger och färger, med stoooora coola solbrillor och massor av guldsmycken, sittande på en bar i San Remo. Sippande på en Campari. Måste nog kolla lite på hm.com ikväll...

Kommentarer
Postat av: A-L

Åh, jag fick en katalog igår från H&M, med bl a hans badkläder; bikinis och saronger. Så äckligt snyggt! Och bra priser!

2009-05-13 @ 18:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0