Långpass i Kumla-trakten

Idag skulle J till sitt jobb och meka med sina fordon, så jag passade på att förlägga mitt långpass till lite andra omgivningar än de vanliga. Har ju cyklat mycket i dom där trakterna för länge sen så jag hade väl nån vag aning om vart vägarna bär. Blev en tur förbi Kävesta och jag vände vid ett ställe som hade det märkliga namnet Oxelvärsta! Underbart väder men själv såg man ut som ett grillat UFO efter turen, som tog nästan 2 timmar.


Och på köpet fick jag se gafflar, gaffelämne, en italiensk buss och en crosscykel :)


Runda: Oxelvärsta
Tid: 1,53,10
Antal avklarade km idag: 17
Totalt avklarade km: 250
Antal km kvar till Gbg: 250
Vikt: 61,5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0