Good news, bad news...

...fast jag väljer att slänga om ordningen och ta BAD NEWS först:
Har varit lite förkyld senaste veckan och nu har jag tagit beslutet att jag inte törs chansa och åka ner till Göteborg och springa på lördag. Jättetråkigt. Fast å andra sidan har jag ju slarvat rejält med träningen så det hade antagligen inte gått så bra ändå. Så nu får jag leta efter ett nytt mål (dvs. en ny trevlig halvmara) och köra på med fortsatt träning så snart förkylningen blir bättre.

Och så lite GOOD NEWS:
Var på HM på lunch för att kolla om det skulle finnas nåt kvar från den nya fina Matthew Williamson kollektionen och det gjorde det :) Verkade inte alls vara nån hype (slapp trängas med 1000 galna fjortisar, jippee) och det fanns mycket kvar. Men däremot så misstänker jag att dom inte hade fått in alla delar av kollektionen, för några saker fanns det inget alls av, medan av det som fanns fanns det  säkert 10 ex. Så jag kom hem med en sån där fin puccig sjal och ett svart/vitt linne som är både snyggt och användbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0