Dålig karaktär

Detta (hämtat från min träningsdagbok) säger väl allt:

Personbästa: 5:40 min/km Totalt 2009:   255,6 km

Målsättning:
Många... ett konkret o närliggande mål är att klara Göteborgsvarvet på en,för mig, rimlig tid dvs under 2 timmar.
Sen vill man ju som vanligt gå ner i vikt också :)

Jaha, här har vi en som är dålig på att nå upp till sina mål:
1) Bidde inget Gbg-varv pga förkylning
2) De 500 k jag skulle gjort innan Gbg blev 255
3) Hade hoppats komma ner på tider runt 5min/km - ligger fortfarande på 5,40

Så nu är det nya mål: Åstadsloppets halvmara den 22 augusti, fram till dess totalt 700 km i år (dvs. 445 från nu o14 v kvar = strax under 4 mil per vecka tror jag). Få se nu hur det går med detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0