Årets snabbaste Mio

Här går man och tycker att man är i dålig form och så klämmer man till med årets bästa tid på sträckan! Jag får tacka damen som ploppade ut 5 meter framför mig i Örnsro och agerade hare ända till bron över motorvägen. Men overallt så är ju förståss mina tider riktigt skräp fortfarande. Och för närvarande är jag mest inriktad på att försöka få igång kontinuitet med löpning nästan varje dag. Har kommit fram till att det nog är det som är det bästa för vikten. Så tider och snabbhet får komma i andra hand just nu.

Rätt skönt väder idag men inte alls så varmt som alla andra tycks påstå. Men för löpning fullt tillräckligt.

Runda: Mio
Tid: 31,58
Antal avklarade km idag: 5
Totalt avklarade km: 281
Antal km kvar till ÅSL: 419
Vikt: 61,5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0