Ännu en pensionär

Idag var det avtackning för ännu en av mina gamla arbetskamrater. Lite konstigt - nu känns det helt plötsligt som att de som går i pension inte är så förskräckligt gamla... Det hölls lite tal och så men både jag och Göran var senare överens om att det var rätt bra jag inte hade något inlägg om vad vi varit med om under den tid vi arbetat tillsammans. Jag hade ju t.ex. kunnat berätta om den gången då vi hade rott i land ett två-års-projekt och Göran bjöd hem arbetsgruppen på brakfest med resultat att jag kräktes på hans alltan.... näää ibland är tiga guld!

Göran får blomma av en man som hade sansade saker att berätta om


Nästa generation väntar på att ta över?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0