Trötta bueen

Funderade ett ögonblick på om jag skulle hoppa över löpningen idag när jag kom hem. Var tvungen att stanna kvar en timme extra på jobbet och var både hungrig och trött. Men jag vet att det är just vid såna här tillfällen man som bäst behöver springa. Och en liten runda pallar man ju alltid med, inte tar det så lång tid heller. Och jag känner mig rejält peppad på att träna just nu - kanske har nåt att göra med att asfalten kommit fram och man kan sticka ut näsan utan att den fryser bort :)

Behöver få in lite snabbpass nu för att få upp farten så jag gjorde några försök att springa lite intervaller. Men det gick inte alls nå bra när buenen var som klubbor efter gårdagens milpass. Så tiden blev bara en minut bättre än första gången jag sprang samma runda - och då tyckte jag att jag tog det väldigt lugnt! Och den här gången kunde jag inte skylla på vare sig dåligt underlag, otur med rödlysen eller hångelpauser heller!

Runda: Slussen
Tid: 26,34
Antal avklarade km idag: 4,5
Totalt avklarade km: 126

Antal km kvar till Gbg: 374
Vikt: 61,5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0