Snabb förkylningsuppdatering

Ska väl flika in ett litet inlägg så här på lunchrasten. Lyxbruden som glider runt i Sälen i sina uggs andades visst nåt om att jag bloggade lite för ofrekvent... vad är väl lite (eller snarare: mycket) arbete och feber för ursäkt?
I morse drog iaf det stora nysandet och snorandet igång. Och som vanligt med mina förkylningar säger det bara pang så släpper både halsont och feber bara sådär utanvidare. Skönt! Trots att min näsa nu är förvandlad till en snorkran lagom inför första mötet med nya svärföräldrarna imorn (nä jag har inte gift mig, men man kan väl kalla dom för det ändå eller?). Ett möte som dessutom lyckas infalla exakt samtidigt som Byn spelar SM-final. Deras första intryck av mig kommer alltså att vara som nån slags manisk svärande och tjoande blandning av Rudolf-med-röda-mulen och OleEinarBjörndalen-vid-målgång :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0