Inte så nya stövlar

I frånvaron av ny shopping (för trött och fattig för nya inköp) får jag lägga in bild på lite gammal dito i stället. Detta är mina älskade gamla gröningar som jag köpte på Din Sko för några år sen. Jag tycker fortfarande att dom är de finaste stövlar jag nånsin haft, och fick pigga upp min halsonda tillvaro igår genom att bära dessa på jobbet. Visst, närkingarna stirrar (man SKA inte ha kläder som syns här, dessutom blir jag typ 1,80 lång i dem) - men det har jag lärt mig strunta i numera, vad utstår man inte för sina godingar :)


Kommentarer
Postat av: A-L

Guuu va snygga! Nä, på grå myndighet ska man minsann inte va förmer å klä upp sig. Eller jo, det ska man. Å få avundsjuka blickar från gråa flosor (du kan fråga B om vad flosa är om du inte vet! Fast det hörs va?)

2009-03-20 @ 12:20:23
URL: http://40taggaren.bloggagratis.se
Postat av: Marie

Åh tack!

Hehe tror jag förstår men kanske ska stämma av med Omni-Bi :)

2009-03-20 @ 12:49:56
Postat av: Alexandra

Men hallå! Såå snygga! De missade jag att du hade på dig på jobbet. Skitsnygga, verkligen! O du...lycka till på middagen med svärföräldrarna!

Kram/Alex

2009-03-21 @ 00:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0