Morgonblogg

Händer inte ofta att jag har datorn på så här tidigt på morgonen! Anledningen är att jag ville lägga på lite ny musik som jag fått av snälla J på min mp3-spelare. Glömde göra det igår kväll eftersom jag var fullt upptagen med att titta på såna fina program som Paris Hilton BFF och Hells Kitchen...

Idag är för övrigt dagen då jag inleder intensiv bantning inför Heléns bröllop (hur var det A-L, fick du några tips på snabb minskning?). Vägde in på enorma 63 kilo i morse, en status som jag annars bara uppnått efter en veckas all-inclusive o dyl. Hade tänkt börja efter midsommar men insåg att det finns ju två vardagar innan att vara duktig på!

Så idag kommer mina kollegor att få se mig äta en HALV portion rödbetsrisotto till lunch! Och fylla magen med te under resten av arbetsdan. Men te... även om det är rätt gott så är det ju så tråkigt... hålla på med vattenkokaren ocn kladdiga påsar. Mycket lättare att gå och trycka sig en mugg varm choklad!

Kommentarer
Postat av: A-L

Ja, tipset springa och spy samtidigt med laxering verkar va det vinnande bidraget hittills!

2009-06-17 @ 22:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0