Lunch på Slottskrogen

Idag blev det lunch med Frau Biber och Hr Schnabel på den nyöppnade (?) Slottskrogen. Buffélunch som kostade 100 kr, dvs. inte alls i linje med mina försök att banta + spara pengar. Men det var iaf väldigt gott och jag fick mig en alldeles egen grillad quornfilé!

Är man väldigt strikt vegetarian bör man dock se upp med grillningen eftersom man använder samma grill och verktyg som till köttet, även om qournen fick ligga och grilla lite vid sidan om i ett eget hörn. Men det var matiga och fina sallader, goda geggor, bröd, såser och vildris på buffén, så man skulle fått bra valuta för pengarna även utan det grillade.

Ser kanske lite tomt ut på bilden nedan men bara 5 min efter att vi satt oss smällde det till och så var det proppfullt och kö ända ut till ingången.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0