Niente (samt lite ilska på dom som tror dom är bättre)

Idag har jag inget speciellt att berätta. Då borde man väl inte blogga. Men det gör jag ändå! Har väldigt mycket på jobbet just nu och var kvar till kvart i 8. Så det blev ingen träning tyvärr. Bara raka vägen hem och laga mat. Får försöka få tid med dagens pass imorn i stället (a propå stress: Jag hejar på Ebba! spyr på vissa mammors överlägsna självgodhet, även om jag har en massa underbara kompisar som är mammor och kan förstå att barn innebär merjobb. Men det finns det mer som gör. Jag ÄR stressad rätt ofta, och jag kan vara jävligt effektiv om så behövs - trots att jag inte har barn!).

Åt en semla idag - inte bra - men väldigt gott! Och nu har man fyllt på valkarna med lite varma mackor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0