Födelsedagslunch för herr Schnabel på Wongs

Herr Schnabel har fyllt jämnt, så idag firade vi (jag, Fru Bäver, Silber och Ann) genom att bjuda honom på lunch på underbara Wongs. Supergod mat som vanligt. Dom kan alltid fixa fin vegetarisk även om dom inte har det på sin ordinarie lunchmeny. Stora portioner också - är fortfarande så mätt så jag måste hoppa över löpning även idag :S

Eftersom personalen på Wongs fick reda på när vi beställde att vi firade honom, så kom dom in med glass med eldsprut efter maten - fint gjort tycker jag :) Notera 25+ skriften på tallriken! Sen fick han öppna en aktivitetspåse med fina presenter, bl.a. en kioskdeckare på tyska vid namn "Das swedische mädchen" :D
Fast kanske bästa presenten ändå var när Therese dök upp och gav honom en kind-puss!!


Kommentarer
Postat av: Pelipueen

MÄ! Schnabel.... han har jag träffat ;))) Fless

2009-02-18 @ 23:10:33
URL: http://hembretsen.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Åh vad avis jag blir! Har han fyllt år? Då ska jag överraska honom med en nyputsad brevlåda. Och hänga lättklädd i skyliften nån tidig morgon...

2009-02-19 @ 23:32:58
URL: http://40taggaren.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0