Pizzasuuugen!

Fick kommentar från Helén att det började bli en löparblogg och lite för lite djur... Men med Candy på Bynn och Rosie i katthimlen så finns det ju bara ett djur att skriva om. Visserligen är han en 8-kilos man med stort kelbehov som dessutom är korad till Örebros charmigaste katt, men det är inte riktigt samma fart som när man hade ett zoo med 3 djur som härjade runt här!

Just nu är det dock inte mycket till löparblogg heller eftersom jag var alldeles för trött när jag kom hem och ställde in mitt planerade långpass. Skulle inte ha nåt emot om det stog en sån där pizza här nu som jag åt i lördags:
OBS! den med korv är inte min!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ho ho, angående nakna grannar och dialoger...du anar inte vad man hör på husvagnssemester. Året runt. Nä, fy f-n, vill bo utan nån som putsar fönsterbläcken med sämskinn, och utan skräniga ungar och alla sketna oljud. Tillbaka till naturen (naturist kanske, ska fundera)

2009-04-21 @ 20:58:15
Postat av: A-L

Vet inte om jag skickade ett inlägg nyss, det kanske försvann? jag hann inter skriva vem det var i från, men det kanske hittar fram, det visar sig (handlade om grannsämja hö hö)

2009-04-21 @ 20:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0