Kortis

Fick trotsa både skavsår och ruggväder för att ta mig ut idag. Nåja rugg... kallt var det ju inte, men precis när jag skulle iväg blåste det upp och blev kolsvart så det såg ut som det skulle börja regna. Men det blev bättre efter ett tag. Skavsåret gjorde att jag bara vågade ta en kortare runda. Fick blåsan när jag sprang i lördags, lyckades sen pilla hål på den vartefter jag gick på fest och glömde antagligen bort att vara försiktig. Hade blött från tån under natten och vaknade med ont i hela tån. Men tack o lov för Compeed :)

Runda: Gustavsvik
Tid: 36,15
Antal avklarade km idag: 6
Totalt avklarade km: 228
Antal km kvar till Gbg: 272
Vikt: 62 kg (buää... stabbig utelunch i magen)

Kommentarer
Postat av: Pelipueen

Tror du fått mera "muckler" ja som du kuter å kuter.

POSS!

2009-04-28 @ 07:24:01
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0